Länge sen nu.

Publicerad 2013-04-20 15:03:18 i Allmänt,

Nu var det en väldans tid mellan inläggen. Det får jag be om ursäkt för. Tror att jag blev lite nedstämd när jag insåg att jag inte kunde använda de mönster jag älskar så mycket. Copyright kan ställa till med stora problem så jag försöker kontakta bolaget och tills dess försöker jag efter bästa förmåga att trolla ihop egna mönster. Hittills har jag komponerat ihop mönster till en dregglis och en sovpåse för de allra minsta. Ja tills dom blir stora nog och inte längre ligger still på nätterna. Men jag kände själv under första tiden av monstrets liv att jag hellre hade på honom en för stor t-shirt på nätterna än att hålla på att krångla ut och in md ben i en pyjamas. Visst såg det ut som han hade en nattsärk på sig, men vad gjorde det? Det är väldigt mycket enklare att byta blöja på ett halvsovande monster om man inte behöver tänka på varesig knappar eller dragkedja. Nu är nästa projekt att göra ett linne i loose-fit. Kommer bli spännande :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela