Tyger.

Publicerad 2013-03-17 22:28:51 i Tyger,

Jag har suttit som en galning den senaste veckan och letat tyger till barnkläder och haklappar både högt och lågt över hela nätet. Inrikes och utrikes och har nästan tappat förståndet över hur mycket fraktkostnaderna ligger på. Ska jag få betala 500:- i frakt så måste jag ju beställa monstruösa mängder tyg. Det är inte det att jag inte vill men just nu så tillåter inte ekonomin det. Men ikväll lossnade det. Jag var inne på www.ohlssonstyger.se och den här helgen hade dom 25% på barntyger. Det var bara att ta tillfället i akt och beställa. Vad som finns i paketet får ni se när det anländer i veckan. Jag kan inte vänta. Just nu är jag lika lycklig som ett barn på julafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela