Rehab.

Publicerad 2013-03-20 20:52:29 i Allmänt,

Idag tog jag farväl av staden och kysste min man adjökens. Jag och monstret satte oss på buss 482 och åkte ut till min mamma för en kväll. Eller ja, det blir ju ett dygn. Jag får vila upp mig eftersom att min kära moder bara har ögon för världens finaste monster. Jag får mata honom och that's it. Jag får inte ens göra tråkigheterna som blöjbyten. Men vet ni vad? Jag tycker det är riktigt skönt. Jag får rensa tankarna och bara umgås för att när jag kommer tillbaka till staden och mannen kunna vara ett utvilat underbart jag.

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-03-21 13:02:45

Det ör alltid en ren njutning att få ha dig här hjärtat! Och det lilla undret förstås ;)

Svar: Det är alltid lika skönt att komma hem och hälsa på för en liten stund.
Hanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela